Zeus

Zeus
La maxima autoridad de la mitologia griega

Minotauro

Minotauro

jueves, 15 de abril de 2010

LICANTROPIA

Casualment el meu amo havia anat a capua per despatxar uns dipostis ja esgotats. Ttrobo aixi una ocasio i persuadeixo un hoste que teniem perque vagi amb mi fins al cinque mil·lari .Era un soldat fort com un dimoni . Vam marxar mes o menys en catar el galll : la lluna lluia com si fos migdia .Arribem enmig dels sepulcres : el meu home es va posar a fer les seves necessitats al costat d’unes lapides : em vaig asseure cantusejannt i vaig anar comptant les la`pides . despres vaig mirar el seu comàny : s¡’estava despullant i posava tota la roba al costat del cami .Jo tenia l’ale a la punta si del nas : em vaig quedar clavat com un mort. Ell va orinar al voltant de la seva roba i, de sobte es va convertir en llop .No cregueu que estic fent broma : nung no te riqueses que jo aprecii com per mentir . pero el que havia començat a explicar-vos despres que es va convertir en llop va començar a udolar i va fuigr al bosc . jo al principi no sabia on era : despres em vaig a acostar a recliir la seva roba pero s’havia fet de pedre . Qui pot morir de por amb mes motiu que jo ! no obstant aixo , vaig treure l¡es`pasa i cridant totes els diables , vaig tallar les ombres fins a arribar a la casa de pages de la meva amiga . vaig entrar com una ergua perdia l’anima a borbolls la suor em rajava per l’espinada els meus estaven apagats a penes vaig poder refer-me . La meva Melissa es va sorpendre que anes de cami en aquestes hores i em va dir si hagyuessis vingut abans ens hauries pogut ajudar un llop ha entrat a la finca i ha tret la sang a tots els animals com si fos un escorxador no obstant aixo no s’ha rigut de nosaltres encara que aconseguit escapar un criat nostre amb una llança li ha travessat el coll en sentir aixo no va aconseguir aclucar el ull sino que a l’alba vaig correr cap a casa com el cantiner plomat i quan vaig arribar al lloc on vestits s’havien fet de pedre no vaig trobar-hi res mes que taques de sang doncs be quan arribar a casa els meu soldat estava estirat al llit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario